OPINIE KLIENTÓW

 

b2811927c9ec567eb642b17e696872f8.jpg

 

Dlaczego opinie klientów są tak ważne?

Właściciel każdej firmy doskonale zdaje sobie sprawę z faktu, że do rekomendacji wystawianych przez klientów trzeba przywiązywać całkiem sporą uwagę.

4dde9c1b5f0da5003a7ab4738b781bdd.jpgO tym fakcie doskonale wiedzą również polskie banki, które to też starają się dbać o klientów. Jak to jednak z bankami jest – chyba każdy doskonale zdaje sobie sprawę. Omamiani jesteśmy pięknymi spotami emitowanymi w telewizji mającymi na celu namówienie nas do skorzystania z oferty jakiegoś konkretnego banku. Często jednak zdarza się tak, że oferowane nam – idąc za reklamą – najtańsze kredyty takimi w rzeczywistości nie są. W związku z tym dobrze jest oferty bankowe weryfikować we własnym zakresie. Dzięki takiemu postępowaniu na pewno będziemy mogli całkiem sporo zyskać.

Co prawda będziemy musieli poświęcić trochę naszego wolnego czasu, jednakże jestem pewien, że będzie to inwestycja jak najbardziej opłacalna. Przede wszystkim skorzystać z tej rady powinny osoby mające na uwadze zaciągnięcie jakiegokolwiek kredytu. Ten nie musi iść od razy w setki tysięcy złotych. Na dużo mniejszych sumach również będziemy mogli zaoszczędzić całkiem sporo – warto jest zdawać sobie z tego sprawę. Na pewno będzie to dużo lepiej podjęta decyzja.


 

Kotick: "Opinie klientów są niezwykle ważne"

Bobby Kotick, prezes Activision, obok którego już chyba nikt nie potrafi przejść obojętnie, udzielił wypowiedzi na temat istotnej roli wpływu graczy. Słowa kontrowersyjnego biznesmena same w sobie nie wzbudzają większych emocji, jednak w zestawieniu choćby z waszymi komentarzami dotyczącymi Koticka, mogą wywołać dyskusję.
 
bafbf07831e6942e134ff051cef893aa.jpg

 

"Myślę, że [słuchanie opinii klientów] jest ważniejsze niż kiedykolwiek, ponieważ obecnie mamy do czynienia z pełnymi pasji i wyraźnie wyrażającymi się konsumentami, którzy są uprzejmi i precyzyjni w przedstawianiu swoich oczekiwań wobec gier", powiedział Kotick podczas dotyczącego zagadnienia Web 2.0 spotkania w San Francisco.

"Jeśli poświęcisz czas i przysłuchasz się temu, co Twoi klienci mają do powiedzenia, stworzysz wówczas dużo lepsze wrażenie"

Jako wzór Kotick przywołał dział współpracy z klientami Blizzarda, który liczy około 2 tysięcy pracowników. Następnie podkreślił istotną rolę cierpliwości w dialogu z graczami.

"Jednym z większych profitów, jakie zyskaliśmy dzięki połączeniu z Blizzardem, jest wzmocnienie naszej cierpliwości. Po części dlatego, że mieliśmy na to pieniądze, jednak w obecnym położeniu naprawdę możemy poświęcić czas na to, aby upewnić się, że tworzymy najlepsze gry. To niesamowity luksus", stwierdził Kotick.

Jeśli prezes Activision sądzi, że gracze pożądają płatnych trybów multiplayer, a potem mówi o priorytecie, jakim jest dialog z klientami i cierpliwość w nim...Cóż, pewną sprzeczność nietrudno tu dostrzec.

CopyRight © 2012 - Wszelkie prawa zastrzeżone opinieklientów.pl